- Home   /  
- Servicii IT
Servicii – Call-Center
-
Preluare incidente si cereri de servicii transmise telefonic, cu disponibilitate 24/24.
-
Are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei.

Servicii – Servicedesk
-
Are drept scop managementul incidentelor, a cererilor de servicii si a nivelurilor de servicii agreate, astfel cum sunt definite de Information Technology, Infrastructure Library (ITIL), oferind un punct unic de contact (“SPOC”) pentru client.
-
Toate apelurile către biroul de asistență sunt înregistrate.
-
Sunt sunt disponibile o serie de rapoarte ale problemelor ridicate.Aceste rapoarte pot fi analizate pentru a identifica problemele recurente si zonele din sistemul IT.
Servicii – Helpdesk
-
Serviciile de asistență tehnică vă pot oferi imediat asistență tehnică specială, doar un apel telefonic. Este ca si cum ați avea propriul departament IT propriu – vom cunoaste sistemele dvs. si vom documenta particulatitatea hardware si software, astfel încât de fiecare dată când sunați, tehnicienii nostri vor avea informațiile la îndemână.
-
Echipa noastră poate rezolva marea majoritate a problemelor de zi cu zi.

Servicii – Onsite
-
Tehnicienii nostri pot participa la fața locului pentru a vă rezolva problemele dacă serviciul de asistență tehnică nu le poate rezolva de la distanță, de la biroul nostru central.
-
Vizitele la fața locului pot fi rezervate în avans sau sunt inițiate proactiv de către serviciul de asistență tehnică.

Managementul incidentelor
-
Preluare incidente si cereri de servicii transmise via e-mail sau web, cu disponibilitate 24/24;
-
Inregistrare date de contact pentru apelurile primite;
-
Verificare datele despre client, locatie si incidente raportate;
-
Evaluare, clasificare si prioritizare incidente conform contractului agreat;
-
Deschidere tichete pentru incidente raportate telefonic, prin e-mail si procesare tichete deschise de useri in aplicatia web dedicata;
-
Furnizare suport nivel 1 pentru probleme cunoscute, utilizand baza de date de probleme cunoscute;
-
Transfer tichete catre nivelul de suport 2, conform schemei de escaladare ;
-
Monitorizare si actualizare status tichete;
-
Serviciu de notificare/alertare privind deschiderea unui tichet, apropierea timpului de expirare a unui nivel de serviciu agreat sau expirarea nivelurilor de servicii;
-
Inchidere tichete , cu rezolutie agreata de comun acord cu clientul si follow-up privind satisfactia clientului;
-
Planificare activitati periodice de mentenanta;
-
Furnizare raportari incidente si cereri de servicii (lunar, trimestrial);
Servicii – IT&C
-
Editare/dezvoltare aplicatii software;
-
Instalare/inlocuire echipamente si componente hardware PC, servere si periferice;
-
Instalare, testare si configurare aplicatii software;
-
Realizarea cablarii structurate date-voce;
-
Instalarea echipamentelor active de retea;
-
Instalare si configurare centrala telefonica;
-
Instalare si configurare echipamente de tehnica de calcul;
-
Asigurare de asistenta tehnica on-site pentru sisteme informatice;
